پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112063
قهرمان دوچرخه‌سواري ايران به قتل رسيد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1073

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از مهر: مهرداد اميني قهرمان چند دوره مسابقات دو چرخه‌سواري کشور شامگاه جمعه توسط افراد شرور به قتل رسيد. اين دوچرخه سوار دومين قهرمان ملي ايران در دو سال اخير است که در کرج توسط افراد شرور به قتل رسيد.

مهرداد اميني قهرمان چند دوره مسابقات دوچرخه سواري کشوري شامگاه روز جمعه در خيابان يازدهم رستاخيز کرج مورد حمله افراد شرور و ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به يکي از بيمارستان‌هاي کرج دار فاني را وداع گفت.
 
مجيدزاده مدير باشگاه تک اسپورت در خصوص اين حادثه گفت: مهرداد اميني از ورزشکاران با اخلاق استان البرز بود. او شب گذشته در هنگام بازگشت به خانه با چهار نفر درگيري پيدا مي کند که متاسفانه افراد شرور با 4 ضربه چاقو اين قهرمان کشور را از پا در مي آورند.
  
وي ادامه داد: مهرداد اميني متولد 1369 بوده و در اين چند سال که در رشته دوچرخه سواري مشغول فعاليت بوده چند قهرماني را در کشور به دست آورده بود.
 
  مدير باشگاه تک اسپورت تاکيد کرد: با تلاش نيروي انتظامي و با پيگيري هايي که شد 4 نفر از متهمان به قتل دستگير شدند.
  
مجيدزاده در پايان تصريح کرد: اين براي چندمين بار است که براي قهرمانان استان البرز اين اتفاقات ناگوار رخ مي دهد و از همه ورزشکاران تقاضا دارم در بدترين شرايط هم با افراد شرور درگير نشوند.
 
پيکر مهرداد اميني قهرمان دوچرخه سواري کشور صبح امروز شنبه تشييع و در آرامستان بي بي سکينه به خاک سپرده خواهد شد.
 
تيرماه سال 1390 روح الله داداشي قهرمان چندين دوره مسابقات قويترين مردان ايران و يک دوره مسابقات قهرماني جهان نيز به دست يک جوان با ضربات چاقو به قتل رسيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html